Blogger Backgrounds

Thursday 3 May 2012

Penyerang Polis Trafik Sudah Dikenalpasti


Salam 1 Malaysia. Entry hari ini puteri nak bagi pendapat mengenai keganasan BERSIH 3.0 yang telah berlaku tempoh hari.. Subhanallah, mane adab sopan anak-anak muda zaman sekarang.. takde lagi hormat-menghormati sesama manusia.. HARAM JADAH... Apa yang telah berlaku ini amat memalukan negara seperti berlakunya rusuhan di negara-negara barat.. Diharap KDN dapat ambil tindakan yang setimpal dan sewajarnya kepada ANAK-ANAK BANGSAT yang lupa diri, yang lupa asal-usul, yang tak tahu bersyukur, yang kurang ajar!!!

Seorang suspek telah pun dikenalpasti dan terpampang luas di surat khabar NST bertarikh 3 May menyatakan bahawa suspek tersebut merupakan salah seorang pelajar Tahun Pertama dari Universiti Teknologi Mara (UiTM) jurusan Undang-Undang dan mendapat pointer 2.3 sahaja tetapi telah menunjukkan kehebatan melampau dengan menyepak polis trafik yang kebetulan ketika itu terjatuh dari motosikal.

Pelajar ini juga salah seorang mahasewel yang berhimpun dan terlibat dengan demontrasi Pemansuhan PTPTN.. Halooo brader.. Kau patut sedar diri yang kau tu hanya seorang pelajar yang mendapat keputusan yang TIDAK CEMERLANG dan disebabkan itu jugak lah kau beria-ia taknak bayar PTPTN sebab kau BEBAL.

So puteri nak ingatkan lah kepada mahasiswa mahasiswi yang waras supaya tidak mudah terpengaruh dan termakan dengan kata-kata sesetengah pihak yang hendak menghancurkan masa depan anak-anak muda orang melayu..








1 comment:

  1. sy rasa student ni mesti d buang terus dr Universiti...

    ReplyDelete