Blogger Backgrounds

Monday 28 May 2012

Neelofa Jawab Isu Nampak Seluar Dalam Putih Beliau



Panas isu gambar Neelofa nampak seluar dalam ketika sedang bergambar. Pada waktu tersebut, Neelofa sedang bergambar dengan krew yang lain dan langsung tidak menyedari bahawa seluar dalamnya yang berwarna putih @ seluar ketat itu jelas kelihatan melalui lensa kamera.

Mari perhatikan betul-betul gambar kat bawah ni.







Opppsss... terliur ke korang?? rilek la.. itu baru spender.. kihkih
jom ikuti jawapan bernas dari Neelofa nih..



"Itu gambar lama saya semasa terlibat dalam pembikinan video muzik kumpulan Tilu. Tak salah saya tiga atau empat tahun dulu.Saya sendiri pelik macam mana mereka boleh keluarkan gambar tu semula. Kalau tak ada modal sekalipun nak naikkan rating masing-masing tak perlulah buat macam tu pada saya.Kumpulan Tilu tu pun dah senyap sekarang tapi ada pula orang yang tak ada kerja ambil dan sebar gambar tu semula. Sejujurnya saya tak marah pun cuma geram sebab mereka sengaja nak aibkan orang.Lantaklah nak buat apa pun asalkan jangan melampaui batas. Cerita macam ni memang tak perlu dilayan, kalau layan akan berpanjangan," kata Neelofa.

No comments:

Post a Comment