Blogger Backgrounds

Monday 23 April 2012

Bantah Konsert Lady Gaga di Korea Selatan


Ambiga kalau pakai camni terliur Anwaris...

Sekumpulan penduduk konservatif Kritian Korea Selatan telah berkumpul bagi membantah konsert Lady Gaga ekoran tindakan bintang pop AS itu menyokong kegiatan homoseksuak dan pornografi.
Diva popular itu sampai di Korea Selatan awal dua hari lepas, seminggu sebelum beliau membuat persembahan sempena konsert jelajah dunia beliau, "Born This Way Ball Global Tour".
Kira-kira 300 anggota gereja Protestan berkumpul di pusat bandar Seoul malam tadi dan berdoa bersama-sama sebagai membantah konsert tersebut.
PHL nak kaitkan dengan di toyol Ambiga dan Anwaris tu..orang kristian kat sane pun dok sibuk bantah ni kan pulak nak kecoh-kecoh nak buat di negara Islam.
Untuk pengetahuan, gerakan yang memperjuangkan hak lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) serta pengamal seks songsang ini merupakan pengikut-pengikut jejak syaitan (REJAM JE)
Sudah tiba masanya untuk semua umat Islam di negara ini bangkit dan menentang secara habis-habisan terhadap pejuang serta pengamal LGBT kerana sekiranya perbuatan menjijikkan itu dibiarkan, ia boleh mengundang bala daripada Allah SWT.
Tak perlu nak wat demontrasi BERSIH 3.0 sangat la wahai-wahai pejuang pencacai LGBT. Poie bersihkan dalaman diri sendiri dlu.

No comments:

Post a Comment