Blogger Backgrounds

Sunday 11 December 2011

Maya Karin Terpaksa Hadap Kontroversi isu perkataan "Alhamdulillah"

Maya Karin dah buat penjelasan di dalam Berita Harian. Kononnya sebelum ini Maya Karin semasa ditemuramah dikatakan telah menggunakan perkataan “Alhamdulillah” untuk melahirkan rasa kesyukurannya berjaya melakonkan adegan ranjang bersama Aaron Aziz.
Berikut ialah kata-kata yang kononnya digunakan oleh Maya Karin semasa interview tersebut.
Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakon babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak berkenaan sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar
Memang nampak sangatlah tak sesuai penggunaan perkataan Alhamdulillah di atas sana kan? Namun sebenarnya Maya Karin tak guna pun perkataan tersebut. Itu semuanya ditulis salah oleh wartawan-wartawan yang menemuramahnya. Kata Maya Karin:-
Saya tahu tempat mana nak cakap (Alhamdulillah). Saya cuma cakap gementar… saya terkejut… yang saya ingin lakukan itu (adegan ranjang) pun tak cakap. Saya tak perlu diperbesarkan (isu ini)… dah disalah tulis… ada juga title (tajuk) lain yang saya tak sebut langsung.
Macam-macam sungguh kontroversi yang membabitkan filem Ombak Rindu nih...
UNTUK MAYA : aku memang suke kau lah !!! 
UNTUK WARTAWAN : sebab korang MAYA kena HADAP mende ni sume. Lain kali tulis betul2.. Jgn ikut sedap ayat korang je. adios amigos !!!

No comments:

Post a Comment