Blogger Backgrounds

Sunday 25 March 2012

Jam Omega Sudah Dijumpai Setelah Setahun !


RASANYA baru semalam Trio Datuk T , tayang aksi ‘RANJANG’ yang memalukan oleh seorang pemimpin pembangkang yang mengaku Islam, tidak minum arak tapi berzina dan meliwat tidak mengira tempat.

Sape lagi klo bukan ANWARIS AL-JUBURIT kan !!!

Dah setahun peristiwa tu rupenye.  Ramai yang dok tunggu, bila agaknye Anwaris nak saman Datuk T sebab bocor rahsia dia.

Itu baru tang video, belum ckp pasal jam Omega lagi tuh !!

HLP cakap ni pun bukan sebab kelucahan dia tapi sebab dia berzina.  

Kalau nak ckp pasal video lucah, berlambak kat  tenet yang HLP leh download sendirik.  Ada HD, ada 3D, 2D dan macam2 D lagi lah.

watpe nak layan video lucah xde kaler pastu xde suare pulak kan so means here, niat mmg bukan nak tgk video lucah tapi nak nilai perangai BURUK si ketua pakatan harami tu.

Kalau betol bukan dia npe tak saman je Datuk T???

Nape sampai skang takut nak angkat sumpah???

Anyway, video itu pun dah disahkan 99% tulen oleh 2 pakar video dari Amerika Syarikat iaitu Prof Hany Farid dan Prof Lorenzo Torresani. (Power betol HLP kan tahu nme dorang)

HLP tak sure, penyokong pakatan harami ini macam mane lagi tak leh bukak minda & minda utk trime hakikat bahawa Anwaris seorang pemimpin yang tidak bermoral.  

Mana maruah kita, mana agama kita?  Dalam hal ini HLP suka nak menarik perhatian pembaca, terutamanya macai pembangkang yang rosak akal dan fikiran ini supaya meneliti firman Allah swt dalam surah at Taubah ayat 23 yang bermaksud:-
Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu menjadikan bapa-bapa kamu dan saudara-saudara kamu sebagai orang-orang yang didampingi jika mereka memilih kufur dengan meninggalkan iman dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka orang-orang yang didampingi, maka merekalah orang-orang yang zalim.

Wahai macai pembangkang, insaflah.

Ni dengar cerita 2nd video  pulak nak keluar. MAMPUS LA KAU !


No comments:

Post a Comment