Blogger Backgrounds

Monday 26 March 2012

Najib & Manikam ni ade pape ke?? Len Macam je..


Salam 1 Malaysia
nak ketuk story pasal najib & manikam ni
bukan main kawan baik lagi
sebab ape???
mase aku g makan tengahari kat PD
NAJIB de berucap psl MANIKAM ni..
cam hero plak dia kan..
jom dengar perbualan mereka...


(dialog sesi makan tengahari dok sebelah-sebelah)

 NAJIB: Boleh tak BN (Barisan Nasional) menang di Teluk Kemang??

MANIKAM : Datuk kali ini Barisan (BN) mesti menang. 

NAJIBManikam, apa pasal you kata kali ini boleh menang? 

MANIKAM : Datuk dulu itu, tak berapa betul ‘handle’ (tangani)... 

NAJIB : kompius aku.. ape yang nak handle sgt?? kes pembangkang la ni...

MANIKAM : Datuk, angin sudah bertiup kencang kepada BN 

NAJIB : sengih jeeee....lapo nih... ( p/s : Aku tambah.. haha)

Puas aku keliling GOOGLE cari sape Manikam ni, last2 tanya orang2 sane sni dia ketua kampung rupenye..hehe...

Anyway, aku pun dpt rasekan angin itu Manikam oiii.... HIDUP BN !!!

Sources : KLIK SOKMO


No comments:

Post a Comment